Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Reklamacje – Jak złożyć reklamację?

Drodzy Klienci,

Aby usprawnić proces rozpatrywania reklamacji, prosimy o składanie ich wyłącznie drogą mailową – nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie ani za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Jeśli Twoje zamówienie przyszło uszkodzone, ma wadę lub jest niekompletne, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: [email protected].

Jak złożyć reklamację?

  1. W tytule maila wpisz numer zamówienia oraz słowo „reklamacja”, np.:
    Zam. nr 2289 – reklamacja
  2. W treści maila opisz krótko problem – wskaż, co dokładnie jest nie tak z zamówionym produktem.
  3. Załącz zdjęcia elementów – pokaż uszkodzenie lub brakujący element, co pozwoli nam szybciej rozwiązać problem.
  4. Podaj numery elementów zgodnie z instrukcją oraz ich ilość, abyśmy mogli sprawnie i szybko dostarczyć Ci nowe części.

Reklamacje mebli

Jeśli reklamacja dotyczy mebli:

  • Podaj numer reklamowanego elementu zgodnie z instrukcją montażu, co pozwoli nam sprawnie dostarczyć Ci nową, nieuszkodzoną część lub brakujący element.
  • Wyślij nam zdjęcia uszkodzonych elementów oraz zdjęcia opakowania, co jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.

Meble Bellamy:
Jeśli zamówiłeś meble od producenta Bellamy, dodatkowo:

  • Prześlij datę pakowania widoczną na pierwszej stronie instrukcji montażu (najlepiej jako zdjęcie tej strony).

Zwrot mebli

  • Zwrot mebli jest możliwy tylko wtedy, gdy nie zostały one skręcone, złożone oraz znajdują się w oryginalnym opakowaniu.
  • Koszt przesyłki za zwracane meble ponosi Kupujący.
  • Zwrot środków za zwrócony przedmiot następuje po dotarciu mebli do producenta i dokładnym sprawdzeniu przesyłki – czy nie jest uszkodzona i spełnia warunki zwrotu.

Zwrot mebli po ich skręceniu:
Jeśli meble zostały zmontowane (skręcone), zwrot jest możliwy, jednak:

  • Kwota zwrotu może zostać pomniejszona.
  • Jeśli konsument korzystał z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, odpowiada za zmniejszenie jej wartości.
  • Oznacza to, że jeśli meble były zmontowane i wiercone, sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu proporcjonalnie do utraty wartości towaru.

Zwrot/wymiana krzeseł do biurka Entelo:

  • W przypadku zwrotu lub wymiany krzeseł Entelo, prosimy o przesłanie maila z informacją o zwracanym lub wymienianym krześle.
  • Krzesło należy wysłać na adres:
    Entelo Sp. z o.o.
    ul. Jesienna 25,
    09-520 Łąck
    tel. 666 855 587
  • Koszt wysyłki zwracanego lub wymienianego produktu ponosi Kupujący.

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: [email protected].

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Lawendowa 5/4, 05-850 Umiastów, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres ul. Lawendowa 5/4, 05-850 Umiastów.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.