Reklamacje – Jak złożyć reklamację?
Drodzy Klienci,
Aby usprawnić proces rozpatrywania reklamacji, prosimy o składanie ich wyłącznie drogą mailową – nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie ani za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Jeśli Twoje zamówienie przyszło uszkodzone, ma wadę lub jest niekompletne, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: [email protected].
Jak złożyć reklamację?
- W tytule maila wpisz numer zamówienia oraz słowo „reklamacja”, np.:
Zam. nr 2289 – reklamacja - W treści maila opisz krótko problem – wskaż, co dokładnie jest nie tak z zamówionym produktem.
- Załącz zdjęcia elementów – pokaż uszkodzenie lub brakujący element, co pozwoli nam szybciej rozwiązać problem.
- Podaj numery elementów zgodnie z instrukcją oraz ich ilość, abyśmy mogli sprawnie i szybko dostarczyć Ci nowe części.
Reklamacje mebli
Jeśli reklamacja dotyczy mebli:
- Podaj numer reklamowanego elementu zgodnie z instrukcją montażu, co pozwoli nam sprawnie dostarczyć Ci nową, nieuszkodzoną część lub brakujący element.
- Wyślij nam zdjęcia uszkodzonych elementów oraz zdjęcia opakowania, co jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.
Meble Bellamy:
Jeśli zamówiłeś meble od producenta Bellamy, dodatkowo:
- Prześlij datę pakowania widoczną na pierwszej stronie instrukcji montażu (najlepiej jako zdjęcie tej strony).
Zwrot mebli
- Zwrot mebli jest możliwy tylko wtedy, gdy nie zostały one skręcone, złożone oraz znajdują się w oryginalnym opakowaniu.
- Koszt przesyłki za zwracane meble ponosi Kupujący.
- Zwrot środków za zwrócony przedmiot następuje po dotarciu mebli do producenta i dokładnym sprawdzeniu przesyłki – czy nie jest uszkodzona i spełnia warunki zwrotu.
Zwrot mebli po ich skręceniu:
Jeśli meble zostały zmontowane (skręcone), zwrot jest możliwy, jednak:
- Kwota zwrotu może zostać pomniejszona.
- Jeśli konsument korzystał z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, odpowiada za zmniejszenie jej wartości.
- Oznacza to, że jeśli meble były zmontowane i wiercone, sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu proporcjonalnie do utraty wartości towaru.
Zwrot/wymiana krzeseł do biurka Entelo:
- W przypadku zwrotu lub wymiany krzeseł Entelo, prosimy o przesłanie maila z informacją o zwracanym lub wymienianym krześle.
- Krzesło należy wysłać na adres:
Entelo Sp. z o.o.
ul. Jesienna 25,
09-520 Łąck
tel. 666 855 587 - Koszt wysyłki zwracanego lub wymienianego produktu ponosi Kupujący.
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:
A) konsumentem
albo
B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: [email protected].
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Lawendowa 5/4, 05-850 Umiastów, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres ul. Lawendowa 5/4, 05-850 Umiastów.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.