lampsandco.pl

Regulamin programu lojalnościowego

Regulamin Programu Lojalnościowego sklepu Lampsandco.pl

Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem Programu Lojalnościowego sklepu Lampsandco.pl przed przystąpieniem do niego. Impulsem do startu programu lojalnościowego są Nasze dotychczasowe obserwacje. Często Nasi klienci kupują w pierwszej kolejności meble, a dopiero po czasie wracając po dodatki, czy zabawki. Chcąc wyjść na przeciw oczekiwaniom powstała idea programu lojalnościowego, wierzymy że dzięki temu Nasi klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów :) 

1. Cel Programu Lojalnościowego:

     1.1 Celem programu jest nagradzanie lojalnych klientów sklepu Lampsandco.pl, oferując im ekskluzywne korzyści, zebrane punkty lojalnościowe pozwalają na uzyskanie rabatu według reguł opisanych w dalszej części regulaminu.

2. Uczestnictwo:

     2.1 Program Lojalnościowy jest dostępny dla klientów zarejestrowanych w sklepie Lampsandco.pl.

     2.2 Klienci uczestniczą w programie automatycznie po zarejestrowaniu się w sklepie.

3. Punktacja:

     3.1Klienci otrzymują 50 punktów za zapisanie się do newslettera.

     3.2 Za każde wydane 100 zł w trakcie zamówienia klient otrzymuje 5 punktów.

     3.3 Punkty dopisywane są do konta klient w momencie odnotowania płatności.

     3.3 Punktacja o której mowa powyżej może być zmieniana lub dostosowywana przez sklep bez wcześniejszego powiadomienia.

4. Ważność Punktów:

     4.1 Punkty lojalnościowe pozostają ważne przez 180 dni od daty przyznania.

     4.2 Każde kolejne zamówienie złożone przed upływem okresu o którym mowa w pkt. 4.1 odnawia okres ważności punktów.

     4.3 Odstąpienie od umowy zakupu skutkuje odjęciem punktów.

5. Zasady Nagród:

     5.1 Punktami lojalnościowymi można wymieniać na rabaty na wszystkie kolejne zakupy według określonych progów:

  • 50 pkt. - 1% rabatu
  • 200 pkt. - 3% rabatu
  • 350 pkt. - 5% rabatu
  • 500 pkt. - 7% rabatu

     5.2 Rabaty są naliczane automatycznie przy każdorazowym dokonaniu zakupów.

6. Zasady korzystania z punktów:

     6.1 Rabaty lojalnościowe są dostępne do wykorzystania po osiągnięciu określonej liczby punktów.

     6.2 Klient może wykorzystać punkty tylko wtedy, gdy są one aktywne i ważne.

7. Zasady Reklamacji:

     7.1 Reklamacje dotyczące przyznawania punktów lub korzystania z nagród powinny być zgłaszane na adres sklep@lampsandco.pl.

     7.2 Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 5 dni roboczych.

8. Zmiany w Programie:

     8.1 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Programu Lojalnościowego bez wcześniejszego powiadomienia.

     8.2 Klienci zostaną poinformowani o istotnych zmianach za pomocą powiadomień na stronie internetowej sklepu.

9. Zakończenie Udziału:

     9.1 Klient może zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w dowolnym momencie, usuwając swoje konto.

     9.2 Sklep ma prawo zakończyć uczestnictwo klienta w programie w przypadku naruszenia regulaminu.

10. Ochrona Danych:

     10.1 Dane uczestników Programu Lojalnościowego są chronione zgodnie z polityką prywatności sklepu Lampsandco.pl.

11. Postanowienia Końcowe:

     11.1 Niniejszy regulamin wchodzi w życie od dnia opublikowania na stronie sklepu.

     11.2 Wszelkie spory wynikłe z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym będą rozstrzygane indywidualnie przez sklep.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium