Regulamin programu lojalnościowego
Regulamin Programu Lojalnościowego sklepu Lampsandco.pl
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem Programu Lojalnościowego sklepu Lampsandco.pl przed przystąpieniem do niego. Impulsem do startu programu lojalnościowego są Nasze dotychczasowe obserwacje. Często Nasi klienci kupują w pierwszej kolejności meble, a dopiero po czasie wracając po dodatki, czy zabawki. Chcąc wyjść na przeciw oczekiwaniom powstała idea programu lojalnościowego, wierzymy że dzięki temu Nasi klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów :)
1. Cel Programu Lojalnościowego:
1.1 Celem programu jest nagradzanie lojalnych klientów sklepu Lampsandco.pl, oferując im ekskluzywne korzyści, zebrane punkty lojalnościowe pozwalają na uzyskanie rabatu według reguł opisanych w dalszej części regulaminu.
2. Uczestnictwo:
2.1 Program Lojalnościowy jest dostępny dla klientów zarejestrowanych w sklepie Lampsandco.pl.
2.2 Klienci uczestniczą w programie automatycznie po zarejestrowaniu się w sklepie.
3. Punktacja:
3.1Klienci otrzymują 50 punktów za zapisanie się do newslettera.
3.2 Za każde wydane 100 zł w trakcie zamówienia klient otrzymuje 5 punktów.
3.3 Punkty dopisywane są do konta klient w momencie odnotowania płatności.
3.3 Punktacja o której mowa powyżej może być zmieniana lub dostosowywana przez sklep bez wcześniejszego powiadomienia.
4. Ważność Punktów:
4.1 Punkty lojalnościowe pozostają ważne przez 180 dni od daty przyznania.
4.2 Każde kolejne zamówienie złożone przed upływem okresu o którym mowa w pkt. 4.1 odnawia okres ważności punktów.
4.3 Odstąpienie od umowy zakupu skutkuje odjęciem punktów.
5. Zasady Nagród:
5.1 Punktami lojalnościowymi można wymieniać na rabaty na wszystkie kolejne zakupy według określonych progów:
- 50 pkt. - 1% rabatu
- 200 pkt. - 3% rabatu
- 350 pkt. - 5% rabatu
- 500 pkt. - 7% rabatu
5.2 Rabaty są naliczane automatycznie przy każdorazowym dokonaniu zakupów.
6. Zasady korzystania z punktów:
6.1 Rabaty lojalnościowe są dostępne do wykorzystania po osiągnięciu określonej liczby punktów.
6.2 Klient może wykorzystać punkty tylko wtedy, gdy są one aktywne i ważne.
7. Zasady Reklamacji:
7.1 Reklamacje dotyczące przyznawania punktów lub korzystania z nagród powinny być zgłaszane na adres [email protected].
7.2 Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 5 dni roboczych.
8. Zmiany w Programie:
8.1 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Programu Lojalnościowego bez wcześniejszego powiadomienia.
8.2 Klienci zostaną poinformowani o istotnych zmianach za pomocą powiadomień na stronie internetowej sklepu.
9. Zakończenie Udziału:
9.1 Klient może zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w dowolnym momencie, usuwając swoje konto.
9.2 Sklep ma prawo zakończyć uczestnictwo klienta w programie w przypadku naruszenia regulaminu.
10. Ochrona Danych:
10.1 Dane uczestników Programu Lojalnościowego są chronione zgodnie z polityką prywatności sklepu Lampsandco.pl.
11. Postanowienia Końcowe:
11.1 Niniejszy regulamin wchodzi w życie od dnia opublikowania na stronie sklepu.
11.2 Wszelkie spory wynikłe z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym będą rozstrzygane indywidualnie przez sklep.