lampsandco.pl

FAQ - najczęstsze pytania

Najczęściej zadawane pytania lub po prostu pomocne odpowiedzi :)

Zaryzykuję stwierdzenie, że jeżeli tutaj trafiłeś to albo masz wątpliwości przed zakupem albo masz jakieś problemy po zakupowe. Spróbujemy więc pomóc tym wpisem, ale jeśli nie znalazłeś odpowiedzi możesz do nas napisać sklep@lampsandco.pl lub zadzwonić +48 729 684 992 choć napisać i zadzwonić możesz do Nas zawsze ;)

 

W zamieszaniu zgubiłem instrukcję montażu gdzie mogę ją znaleźć?

Część instrukcji zamieszczona jest na stronie Instrukcje składania mebli jeżeli nie znajdziesz akurat tej, której szukasz Napisz do Nas, a my szybko ją Tobie wyślemy.

Mam wątpliwości czy poradzę sobie z montażem mebli. Czy samodzielne złożenie mebli wymaga jakiegoś doświadczenia?

Meble dostępne w ofercie w większości przypadków dostarczane są w elementach do samodzielnego montażu. Producenci decydując się na takie rozwiązanie odpowiednio się do tego przygotowują i dbają, aby instrukcja była czytelna i zrozumiała, bez potrzeby wykorzystywania specjalistycznej wiedzy. Jeżeli jednak obawiasz się składania mebli, nie masz czasu lub po prostu się Tobie nie ch 

Co w sytuacji,  gdy po dostawie mam problem z zamówieniem?

Różne są sytuacje, ale najważniejsze na wszystkie są też rozwiązania. Nie zawsze gotowe, ale wiemy gdzie je znaleźć. Wszystko zależy od sytuacji.

Paczka została uszkodzona, co mam zrobić?

Nie mamy bezpośredniego wpływu na kurierów, ale to nie problem. Z Naszej strony zawsze dokładamy starań, aby przesyłka była dobrze zabezpieczona i oklejona. Czasem zdarzyć się może, że dojdzie do uszkodzenia przesyłki. Jeśli jest to widoczne przy odbiorze to powiedz o tym kurierowi oraz że chcesz spisać protokół, a przede wszystkim zrób zdjęcia paczki. Pozwoli nam to na zgłoszenie reklamacji do przewoźnika. Nie przejmuj się, że trzeba będzie czekać na jakieś rozstrzygnięcie ponieważ nie zależnie od tego dostarczymy Tobie nowe elementy, które uległy uszkodzeniom.

Paczka była OK, ale po otwarciu dostrzegłem jakieś wady produktu co dalej?

Bardzo rzadko zdarzają się takie sytuacje, ale oczywiście przed zakupem możesz mieć obawy, że coś takiego spotka akurat Ciebie. Problem może dotyczyć mebli, a to brakuje jakiegoś elementu, a to gdzieś jest odprysk lakieru. Meble i inne produkty przed wysyłką przechodzą weryfikację, ale odwołując się do frazesu nie myli się ten... Czasami słyszymy od klientów o tym, że akurat mają "szczęście" do takich niefortunnych sytuacji:) Niezależnie od wszystkiego jeżeli tak by się stało to wystarczy przesłać nam zdjęcia uszkodzonych elementów i najlepiej oznaczyć element w instrukcji i przesłać jej zdjęcie, ?dlaczego? czasami elementy są podobne i na podstawie zdjęcia samego elementu ciężko stwierdzić czy to lewy czy prawy, tak jak czasem z rękami :D W takich przypadkach zawsze działamy priorytetowo wiedząc, że można poczekać na mebel, ale nikt nie lubi czekać na mebel, który w 99% jest już w domu :) dlatego nowy element zostanie dosłany jak najszybciej oczywiście bez kosztów po Twojej stronie.

Złożyłem zamówienie, ale płatność nie przeszła. Jak mogę opłacić zamówienie?

Jeżeli widzimy zamówienie to standardowo przesyłamy fakturę, na jej podstawie można wykonać tradycyjny przelew. Na fakturze znajduje się również QR kod oraz link do szybkiej płatności z którego również można skorzystać.

Czas oczekiwania na meble jest długi czy muszę od razu opłacać zamówienie?

W przypadku mebli niektórych producentów czas oczekiwania wynosi nawet 6-8 tygodni. Rozumiemy, że możesz potrzebować mebli za 2 miesiące, ale jakichś powodów nie możesz lub nie chcesz opłacać zamówienia już teraz, a to właśnie te meble. W takiej sytuacji możesz do Nas napisać i złożyć zamówienie mailowo. Wystawimy fakturę zaliczkową, zwyczajowo na 15% wartości zamówienia. Resztę dopłacisz dopiero przed wysyłką.

Czy raty 0% oferowane na stronie to nie chwyt marketingowy?

Jasne, że nie! Naszym klientom gwarantujemy bezpieczne raty 0% za pośrednictwem Comfino finansowanie jest sprawdzone i bezpieczne. Nie ma żadnych ukrytych kosztów. Zajrzyj na stronę pośrednika finansowego.

Nie otrzymałem rat dlaczego?

W przypadku rat 0% wymagania banków są bardziej wyśrubowane, jest to od Nas niezależne. Raty marżowe jest łatwiej uzyskać możesz spróbować z tej formy lub płatności odroczonej. Z Comfino masz wybór! Raty 0%, Niskie Raty oraz płatności odroczone „Kup teraz, zapłać później”. Wszystko po to, abyś mógł cieszyć się zakupami bez obawy o finanse.

 

Jak już pisaliśmy na wstępie pisz, dzwoń, a dołożymy starań by zakupy były przyjemnością.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium